Poradnik badacza:

Filtruj kategorie
Badania satysfakcji pacjentów - jak podnieść poziom satysfakcji?
calendar 15.07.2019
Badania satysfakcji pacjentów - jak podnieść poziom satysfakcji?
Satysfakcja pacjentów wynika z jakości obsługi, jak i sprawnie przeprowadzonego procesu leczenia. Są to jedne z k...
arrow
Net Promoter Score – NPS. Jak to się robi w SurvGo™?
calendar 12.03.2019
category badania klientów
Net Promoter Score – NPS. Jak to się robi w SurvGo™?
Wskaźnik Net Promoter Score (NPS) jest definiowany, jako indeks dzięki któremu można zmierzyć lojalność klient&oa...
arrow
Czym jest kultura organizacji i jak ją badać?
calendar 28.02.2019
category badania pracowników
Czym jest kultura organizacji i jak ją badać?
Podstawą każdej organizacji prowadzącej działalność gospodarczą niezależnie od jej branży, wielkości czy też samego prof...
arrow
Badania znajomosci marki - ile to kosztuje?
calendar 21.07.2018
category badania marki
Badania znajomosci marki - ile to kosztuje?
Koszty badań znajomości marki   Na proste pytanie o koszty badań znajomości marki trudno odpowiedzieć w prost...
arrow
Co o Polakach mówią badania statystyczne?
calendar 07.06.2018
category badania rynku
Co o Polakach mówią badania statystyczne?
Badanie realizowane w dziedzinie turystyki, pozwalają na pozyskiwanie informacji na temat preferencji turystów, n...
arrow
Dlaczego warto korzystać z testów kompetencyjnych?
calendar 29.05.2018
category badania pracowników
Dlaczego warto korzystać z testów kompetencyjnych?
Dobierając pracowników do swojej firmy warto zwracać uwagę na to, w jaki sposób ich kompetencji pozwolą na...
arrow
Badania, które ułatwiają rozwój
calendar 14.05.2018
category badania ankietowe
Badania, które ułatwiają rozwój
Jako główną cechę toczących się procesów badawczych można zaliczyć poszerzenie dotychczas stosowanej persp...
arrow
Czy opłaca się mierzyć Share of Wallet?
calendar 20.03.2018
category badania klientów
Czy opłaca się mierzyć Share of Wallet?
Share of Wallet (SoW) – jest jednym z grupy wskaźników, jakie stosuje się w toku badań marketingowych. Jego...
arrow
Co można zyskać dzięki zadowoleniu pacjentów?
calendar 12.03.2018
category badania klientów
Co można zyskać dzięki zadowoleniu pacjentów?
W odpowiedzi na pojawiające się oczekiwania względem jakości świadczonych usług w sektorze medycznym powstają narzędzia,...
arrow
Jak ocenić jakość naszej obsługi klienta? (część II)
calendar 22.02.2018
category badania klientów
Jak ocenić jakość naszej obsługi klienta? (część II)
Utrzymywanie wysokiej jakości świadczonych usług oraz odpowiedniego poziomu obsługi wymaga wiedzy, jak można aspekty te ...
arrow
(FAQ)
Najczęściej zadawane pytania
Jakie są metody zbierania danych w badaniach marketingowych realizowanych przez BioStat®?

Najpopularniejsze metody zbierania danych przez BioStat® to ankiety online, telefoniczne, papierowe, wywiady indywidualne, grupowe, testy konsumenckie, czy badania na autorskiej platformie Badania-Opinii.pl.

Jakie są korzyści z przeprowadzania badania marketingowego dla firm?

Przeprowadzenie badania może przynieść firmie wiele korzyści, takich jak: lepsze zrozumienie potrzeb i preferencji klientów, identyfikacja nowych możliwości rynkowych, ocena efektywności działań marketingowych, wsparcie w podejmowaniu decyzji strategicznych oraz zwiększenie konkurencyjności na rynku.

Co wpływa na jakoś badania marketingowego?

Czynniki wpływające na jakość badania marketingowego to: precyzyjne sformułowanie celów i pytania badawczego, odpowiedni dobór próby, rzetelne i wiarygodne metody zbierania danych, profesjonalna analiza danych i interpretacja wyników.

Polecane serwisy:
English version
Badania ankietowe od 4 zł