Poradnik badacza:
Badania satysfakcji pacjentów - jak podnieść poziom satysfakcji?
Satysfakcja pacjentów wynika z jakości obsługi, jak i sprawnie przeprowadzonego procesu leczenia. Są to jedne z k...
Net Promoter Score – NPS. Jak to się robi w SurvGo™?
Wskaźnik Net Promoter Score (NPS) jest definiowany, jako indeks dzięki któremu można zmierzyć lojalność klient&oa...
Czym jest kultura organizacji i jak ją badać?
Podstawą każdej organizacji prowadzącej działalność gospodarczą niezależnie od jej branży, wielkości czy też samego prof...
Badania znajomosci marki - ile to kosztuje?
Koszty badań znajomości marki
Na proste pytanie o koszty badań znajomości marki trudno odpowiedzieć w prost...
Co o Polakach mówią badania statystyczne?
Badanie realizowane w dziedzinie turystyki, pozwalają na pozyskiwanie informacji na temat preferencji turystów, n...
Dlaczego warto korzystać z testów kompetencyjnych?
Dobierając pracowników do swojej firmy warto zwracać uwagę na to, w jaki sposób ich kompetencji pozwolą na...
Badania, które ułatwiają rozwój
Jako główną cechę toczących się procesów badawczych można zaliczyć poszerzenie dotychczas stosowanej persp...
Czy opłaca się mierzyć Share of Wallet?
Share of Wallet (SoW) – jest jednym z grupy wskaźników, jakie stosuje się w toku badań marketingowych. Jego...
Co można zyskać dzięki zadowoleniu pacjentów?
W odpowiedzi na pojawiające się oczekiwania względem jakości świadczonych usług w sektorze medycznym powstają narzędzia,...
Jak ocenić jakość naszej obsługi klienta? (część II)
Utrzymywanie wysokiej jakości świadczonych usług oraz odpowiedniego poziomu obsługi wymaga wiedzy, jak można aspekty te ...