Poradnik badacza:

Filtruj kategorie
Dlaczego warto korzystać z testów kompetencyjnych?
calendar 29.05.2018
category badania pracowników
Dlaczego warto korzystać z testów kompetencyjnych?
Dobierając pracowników do swojej firmy warto zwracać uwagę na to, w jaki sposób ich kompetencji pozwolą na...
arrow
Badania, które ułatwiają rozwój
calendar 14.05.2018
category badania ankietowe
Badania, które ułatwiają rozwój
Jako główną cechę toczących się procesów badawczych można zaliczyć poszerzenie dotychczas stosowanej persp...
arrow
Czy opłaca się mierzyć Share of Wallet?
calendar 20.03.2018
category badania klientów
Czy opłaca się mierzyć Share of Wallet?
Share of Wallet (SoW) – jest jednym z grupy wskaźników, jakie stosuje się w toku badań marketingowych. Jego...
arrow
Co można zyskać dzięki zadowoleniu pacjentów?
calendar 12.03.2018
category badania klientów
Co można zyskać dzięki zadowoleniu pacjentów?
W odpowiedzi na pojawiające się oczekiwania względem jakości świadczonych usług w sektorze medycznym powstają narzędzia,...
arrow
Jak ocenić jakość naszej obsługi klienta? (część II)
calendar 22.02.2018
category badania klientów
Jak ocenić jakość naszej obsługi klienta? (część II)
Utrzymywanie wysokiej jakości świadczonych usług oraz odpowiedniego poziomu obsługi wymaga wiedzy, jak można aspekty te ...
arrow
Jak ocenić jakość naszej obsługi klienta? (część I)
calendar 19.02.2018
category badania klientów
Jak ocenić jakość naszej obsługi klienta? (część I)
Utrzymywanie wysokiej jakości świadczonych usług oraz odpowiedniego poziomu obsługi wpisuje się w bieżący katalog cel&oa...
arrow
Co to są persony i po co się je tworzy?
calendar 13.02.2018
category badania marketingowe
Co to są persony i po co się je tworzy?
W ramach utrzymania mocnej pozycji firmy na rynku konieczna jest dobra znajomość aktualnych i potencjalnych klient&...
arrow
Jak ustalić, które grupy konsumentów są dla nas istotne?
calendar 06.02.2018
category badania rynku
Jak ustalić, które grupy konsumentów są dla nas istotne?
Innowacyjność produktów i usług w dobie dzisiejszych działań konkurencyjnych nie pozwala budować trwałych przewag...
arrow
Jak ustalić cenę produktu/usługi?
calendar 30.01.2018
category badania rynku
Jak ustalić cenę produktu/usługi?
Wyznaczenie ceny dla oferowanego produktu/usługi jest jednym z najbardziej istotnych kroków w strategii firmy. Od...
arrow
Jak badać znajomość marki?
calendar 19.01.2018
category badania marki
Jak badać znajomość marki?
W mowie potocznej często używa się stwierdzeń typu „dobra marka”, „sprawdzona marka” czy „...
arrow
(FAQ)
Najczęściej zadawane pytania
Jakie są metody zbierania danych w badaniach marketingowych realizowanych przez BioStat®?

Najpopularniejsze metody zbierania danych przez BioStat® to ankiety online, telefoniczne, papierowe, wywiady indywidualne, grupowe, testy konsumenckie, czy badania na autorskiej platformie Badania-Opinii.pl.

Jakie są korzyści z przeprowadzania badania marketingowego dla firm?

Przeprowadzenie badania może przynieść firmie wiele korzyści, takich jak: lepsze zrozumienie potrzeb i preferencji klientów, identyfikacja nowych możliwości rynkowych, ocena efektywności działań marketingowych, wsparcie w podejmowaniu decyzji strategicznych oraz zwiększenie konkurencyjności na rynku.

Co wpływa na jakoś badania marketingowego?

Czynniki wpływające na jakość badania marketingowego to: precyzyjne sformułowanie celów i pytania badawczego, odpowiedni dobór próby, rzetelne i wiarygodne metody zbierania danych, profesjonalna analiza danych i interpretacja wyników.

English version
Badania ankietowe od 4 zł