Poradnik badacza:

3 powody, dla których warto dodać metrykę do badania ankietowego
Sprawdź, dlaczego warto dodać metrykę do badania ankietowego i wykorzystaj w pełni jej potencjał. Metryka demograficzna ...

Jak uniknąć 5 popularnych błędów w badaniach rynku?
Bardzo ciężko sprawić, aby przeprowadzane badania rynku nie zawierały stronniczości. Mimo wszystko trzeba podjąć możliwe...

Jak zaprojektować poprawną ankietę?
Wiele osób sądzi, że zaprojektowanie i przeprowadzenie ankiety nie jest trudnym zadaniem, lecz nie do końca tak j...

Jak stworzyć najlepsze pytania do ankiety?
Jeśli zdecydowałeś się na wykorzystanie ankiety lub sondażu, aby dowiedzieć się więcej o swojej grupie docelowej, musisz...

Ankiety online – wskazówki dotyczące pisania bardziej efektywnych pytań ankietowych
Każde badanie powinno być sformułowane tak, aby przyciągnęło, jak największa liczbę respondentów. Co więcej, anki...

W badaniach CAWI nie ma błędnych odpowiedzi
Być może Twoim celem jest zmierzenie zadowolenia pracowników, ulepszenie produktu, usprawnienie nauki student&oac...

CAWI vs PAPI – która metoda badawcza jest lepsza?
Od czasu wzrostu popularności ankiet online wiele osób wciąż się zastanawia, czy badania CAWI są lepsze, niż anki...

Czy ankiety CAWI są dobrym rozwiązaniem dla przedsiębiorców w czasie kryzysu?
W obecnych czasach kryzysu gospodarczego oraz w trakcie panującej pandemii przedsiębiorcy mogą się zastanawiać, czy anki...

Program do ankiet - Aplikacja do badań online SurvGo™
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą samodzielnej możliwości realizacji badań ankietowych w intuicyjnym systemie online...

Program do ankiet - Aplikacja do badań SurvGo™
Oferta ekspresowych badań ankietowych w internetowym programie do badań online
Ankietyzacja elektroniczna
...