Poradnik badacza:

Filtruj kategorie
Czy ankiety CAWI są dobrym rozwiązaniem dla przedsiębiorców  w czasie kryzysu?
calendar 17.11.2020
category badania ankietowe
Czy ankiety CAWI są dobrym rozwiązaniem dla przedsiębiorców w czasie kryzysu?
W obecnych czasach kryzysu gospodarczego oraz w trakcie panującej pandemii przedsiębiorcy mogą się zastanawiać, czy anki...
arrow
Program do ankiet - Aplikacja do badań online SurvGo™
calendar 07.02.2020
category badania ankietowe
Program do ankiet - Aplikacja do badań online SurvGo™
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą samodzielnej możliwości realizacji badań ankietowych w intuicyjnym systemie online...
arrow
Program do ankiet - Aplikacja do badań SurvGo™
calendar 06.11.2019
category badania ankietowe
Program do ankiet - Aplikacja do badań SurvGo™
Oferta ekspresowych badań ankietowych w internetowym programie do badań online Ankietyzacja elektroniczna  ...
arrow
Badania rynku - jak zyskać przewagę konkurencyjną na rynku?
calendar 02.08.2019
category badania rynku
Badania rynku - jak zyskać przewagę konkurencyjną na rynku?
Badania rynku są działaniem zmierzającym do efektywnego gromadzenia, analizy i interpretacji zebranych danych, dotyczący...
arrow
Jak stworzyć ankietę na gotowej grupie respondentów?
calendar 24.07.2019
category badania ankietowe
Jak stworzyć ankietę na gotowej grupie respondentów?
Jak stworzyć ankietę online?   Stworzenie ankiety online może być prostym zadaniem, jeżeli posiadamy dostęp d...
arrow
Badania satysfakcji pacjentów - jak podnieść poziom satysfakcji?
calendar 15.07.2019
Badania satysfakcji pacjentów - jak podnieść poziom satysfakcji?
Satysfakcja pacjentów wynika z jakości obsługi, jak i sprawnie przeprowadzonego procesu leczenia. Są to jedne z k...
arrow
Net Promoter Score – NPS. Jak to się robi w SurvGo™?
calendar 12.03.2019
category badania klientów
Net Promoter Score – NPS. Jak to się robi w SurvGo™?
Wskaźnik Net Promoter Score (NPS) jest definiowany, jako indeks dzięki któremu można zmierzyć lojalność klient&oa...
arrow
Czym jest kultura organizacji i jak ją badać?
calendar 28.02.2019
category badania pracowników
Czym jest kultura organizacji i jak ją badać?
Podstawą każdej organizacji prowadzącej działalność gospodarczą niezależnie od jej branży, wielkości czy też samego prof...
arrow
Badania znajomosci marki - ile to kosztuje?
calendar 21.07.2018
category badania marki
Badania znajomosci marki - ile to kosztuje?
Koszty badań znajomości marki   Na proste pytanie o koszty badań znajomości marki trudno odpowiedzieć w prost...
arrow
Co o Polakach mówią badania statystyczne?
calendar 07.06.2018
category badania rynku
Co o Polakach mówią badania statystyczne?
Badanie realizowane w dziedzinie turystyki, pozwalają na pozyskiwanie informacji na temat preferencji turystów, n...
arrow
(FAQ)
Najczęściej zadawane pytania
Jakie są metody zbierania danych w badaniach marketingowych realizowanych przez BioStat®?

Najpopularniejsze metody zbierania danych przez BioStat® to ankiety online, telefoniczne, papierowe, wywiady indywidualne, grupowe, testy konsumenckie, czy badania na autorskiej platformie Badania-Opinii.pl.

Jakie są korzyści z przeprowadzania badania marketingowego dla firm?

Przeprowadzenie badania może przynieść firmie wiele korzyści, takich jak: lepsze zrozumienie potrzeb i preferencji klientów, identyfikacja nowych możliwości rynkowych, ocena efektywności działań marketingowych, wsparcie w podejmowaniu decyzji strategicznych oraz zwiększenie konkurencyjności na rynku.

Co wpływa na jakoś badania marketingowego?

Czynniki wpływające na jakość badania marketingowego to: precyzyjne sformułowanie celów i pytania badawczego, odpowiedni dobór próby, rzetelne i wiarygodne metody zbierania danych, profesjonalna analiza danych i interpretacja wyników.

English version
Badania ankietowe od 4 zł