Market and Opinion research

Powered by BioStat BioStat. Centrum Badawczo - Rozwojowe

Our solutions

We conduct a wide range of studies – from simple surveys, through mystery shopping to multifaceted market and marketing research. We rely on proven methodologies and our rich experience gained from working with the world's largest companies.

R&D research for grants
Product testing
Brand research
Surveys
Effectiveness of conducted campaigns

Our facilities

To conduct our marketing research projects, we use a research infrastructure of our own, including proprietary software that supports field, online and phone-based surveys. We have at our disposal an ever growing research panel that enables us to provide ad-hoc measurements. Our comprehensive facilities are all systematically developed.

Najczęściej zadawane pytania

Jakie badanie można przeprowadzić?
Oferujemy przeprowadzenie badań marketingowych, badań rynku, badań satysfakcji klientów i pracowników, badań rynku medycznego i badań świadomości marki. Ponad to badania realizujemy metodami CAWI, CATI oraz PAPI zgodnie z oczekiwaniami klienta.
Jaki jest koszt przeprowadzenia badania?
Koszt przeprowadzenia badania ustalany jest indywidualnie z każdym klientem. Wynika to z bardzo różnorodnego zapotrzebowania. Cena badania uzależniona jest między innymi od typu badania, metody przeprowadzania badania, wielkości próby i skomplikowania badania.
Ile trwa realizacja badania?
Czas realizacji badania podobnie jak koszt badania ustalany jest indywidualnie z klientem i zależy od wielu czynników. Najszybciej wyniki można uzyskać decydując się na przeprowadzenie badania metodą CAWI, ponieważ wyniki można uzyskać już w 24 godziny!
Co wybrać PAPI, CATI czy CAWI?
Każda z metod ankietyzacji ma swoje zalety jak i wady. PAPI jest tradycyjną metodą ankietyzacji, w której wykorzystuje się ankiety papierowe ta metoda dobrze sprawdza się przy ankietyzacji osób starszych i tych wykonywanych na miejscu. CATI czyli wywiad telefoniczny bardzo dobrze sprawdza się w badaniach na przedsiębiorstwach. CAWI jest zdecydowanie najszybszą metodą ankietyzacji i sprawdza się doskonale w badaniach na konsumentach.
Co daje przeprowadzenie badania?
Przeprowadzenia badania i uzyskanie wyników zarówno dla przedsiębiorcy jak i dla klienta indywidualnego jest wskazówką jakie kroki powinien poczynić, żeby osiągnąć zamierzony cel. Badanie rynku pokazuje np. jakie nisze pojawiły się na rynku.

Case study

Polska wersja
Badania ankietowe od 4 zł