Poradnik badacza:
10 zalet badań rynkowych
Zastanawiałeś się kiedyś jakie są zalety badań rynkowych? W tym artykule zostaną przedstawione wszystkie zalety kt&oacut...
Wszystko co musisz wiedzieć o badaniach rynku
Zastanawiałeś się kiedyś czym są tak naprawdę badania rynku? W tym artykule dowiesz się wszystkiego co chciałbyś o nich ...
Badanie marki sportowej - Dlaczego będąc sportowcem warto zrealizować badania marki osobistej?
Sport dla wielu osób kojarzy się przede wszystkim z wspaniałymi emocjami, których dostarczają zawodnicy na...
3 powody, dla których warto dodać metrykę do badania ankietowego
Sprawdź, dlaczego warto dodać metrykę do badania ankietowego i wykorzystaj w pełni jej potencjał. Metryka demograficzna ...
Jak uniknąć 5 popularnych błędów w badaniach rynku?
Bardzo ciężko sprawić, aby przeprowadzane badania rynku nie zawierały stronniczości. Mimo wszystko trzeba podjąć możliwe...
Jak zaprojektować poprawną ankietę?
Wiele osób sądzi, że zaprojektowanie i przeprowadzenie ankiety nie jest trudnym zadaniem, lecz nie do końca tak j...
Jak stworzyć najlepsze pytania do ankiety?
Jeśli zdecydowałeś się na wykorzystanie ankiety lub sondażu, aby dowiedzieć się więcej o swojej grupie docelowej, musisz...
Ankiety online – wskazówki dotyczące pisania bardziej efektywnych pytań ankietowych
Każde badanie powinno być sformułowane tak, aby przyciągnęło, jak największa liczbę respondentów. Co więcej, anki...
W badaniach CAWI nie ma błędnych odpowiedzi
Być może Twoim celem jest zmierzenie zadowolenia pracowników, ulepszenie produktu, usprawnienie nauki student&oac...
CAWI vs PAPI – która metoda badawcza jest lepsza?
Od czasu wzrostu popularności ankiet online wiele osób wciąż się zastanawia, czy badania CAWI są lepsze, niż anki...