Sondażowe badania marketingowe
Badania sondażowe realizowane przez firmę Biostat spełniają najwyższe standardy jakości, takie jak:
- rzetelność doboru próby reprezentatywnej;
- trafność doboru respondentów w próbach celowych;
- prosta budowa kwestionariusza i zrozumiałość pytań z perspektywy respondenta;
- logiczna poprawność kwestionariusza oraz zastosowanych w nim pytań, kafeterii i filtrów;
- możliwość wnoszenia uwag do treści kwestionariusza przez Zamawiającego;
- dostosowanie narzędzia do problemu badawczego i do typu respondenta;
- krótki czas realizacji badania rynku;
- zautomatyzowany proces kodowania danych;
- wielopoziomowy systemem kontroli nad pracą ankieterów stacjonarnych i terenowych;
- możliwość wnioskowania na temat populacji ogólnopolskiej, w tym – na temat poszczególnych populacji regionalnych i lokalnych.
Firma Biostat realizuje badania sondażowe w celu rozpoznania zachowań, potrzeb i opinii różnych kategorii i grup społecznych, zgodnie z profilem zainteresowań Klienta. Badania sondażowe realizowane są w formie badań terenowych, jak również z wykorzystaniem odpowiednich technik telefonicznych i internetowych. Firma Biostat dysponuje również własnym panelem badawczym, zróżnicowanym w zakresie sytuacji społeczno-demograficznej, lokalizacji i stylu życia.
– realizuj badania ekspresowo!
![załóż konto](/pixel.png)
(FAQ)
Tak, sondaż opinii publicznej jest do tego wręcz stworzony. Może on pomóc w rozwoju biznesu, ponieważ pozwala na poznanie opinii i potrzeb klientów, a tym samym na lepsze dostosowanie produktów i usług do ich potrzeb oraz na skuteczniejsze podejmowanie decyzji biznesowych.
Wyniki sondażu opinii publicznej mogą być rzetelne i wiarygodne, pod warunkiem, że badanie zostało przeprowadzone zgodnie z dobrymi praktykami badawczymi, które m.in. praktykuje i popularyzuje Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat®.
Przede wszystkim badania sondażowe pozwalają na szybkie pozyskanie dużej ilości informacji. Także umożliwiają badanie zachowań i preferencji konsumentów w sposób bardziej szczegółowy niż w przypadku innych metod badawczych, takich jak badania jakościowe.
![Badania rynku](/upload/logo/34-0.jpg)
![Badania rynku](/upload/logo/42-0.jpg)
![Badania rynku](/upload/logo/43-0.png)
![Badania rynku](/upload/logo/36-0.jpg)
![Badania rynku](/upload/logo/39-0.png)
![Badania rynku](/upload/logo/41-0.jpg)
![Badania rynku](/upload/logo/38-0.jpg)
![Badania rynku](/upload/logo/31-0.jpg)
![Badania rynku](/upload/logo/32-0.jpg)
![Badania rynku](/upload/logo/33-0.jpg)
![Badania rynku](/upload/logo/35-0.jpg)
![Badania rynku](/upload/logo/37-0.png)
![Badania rynku](/upload/logo/40-0.png)