Poradnik badacza:

Filtruj kategorie
W jaki sposób zbadać skuteczność reklamy?
calendar 16.01.2018
category badania marketingowe
W jaki sposób zbadać skuteczność reklamy?
Podejmowane przez firmę akcje marketingowe stanowią jedną z podstawowych metod pozyskiwania nowych klientów, jak ...
arrow
Czy markowość ma znaczenie? O marce i jej elementach (cz. II)
calendar 10.01.2018
category badania marki
Czy markowość ma znaczenie? O marce i jej elementach (cz. II)
Niniejsze opracowanie stanowi swoistą kontynuację artykułu poświeconego teoretycznemu ujęciu marki i jej elementó...
arrow
Czy markowość ma znaczenie? O marce i jej elementach (cz. I)
calendar 09.01.2018
category badania marketingowe
Czy markowość ma znaczenie? O marce i jej elementach (cz. I)
Jednym z czynników, na który zwracają uwagę konsumenci podczas nabywania produktu jest jego marka - swoist...
arrow
Jak rozumieć motywację i satysfakcję klienta?
calendar 02.01.2018
category badania klientów
Jak rozumieć motywację i satysfakcję klienta?
Podstawą sukcesu każdej działalności jest oferowanie takich produktów i usług, które spełnią oczekiwania k...
arrow
Jak szybko i niedrogo poznać opinie konsumentów z całej Polski?
calendar 21.12.2017
category badania omnibus
Jak szybko i niedrogo poznać opinie konsumentów z całej Polski?
Znajomość opinii konsumentów na zadane tematy pozwala określić ich oczekiwania, zwyczaje i preferencje zakupowe, ...
arrow
Co zrobić, aby klient zauważył nasz produkt?
calendar 15.12.2017
category badania rynku
Co zrobić, aby klient zauważył nasz produkt?
Starając się utrzymać dobrą pozycję na rynku nie wystarczy wykonywać tylko regularnie badania rynku bądź badania satysfa...
arrow
Korzyści płynące z realizacji badań satysfakcji klientów oraz sposób ich realizacji
calendar 30.11.2017
category badania klientów
Korzyści płynące z realizacji badań satysfakcji klientów oraz sposób ich realizacji
Nie jesteś zadowolony z wyników finansowych osiąganych przez Twoją firmę? Odnosisz wrażenie, że z każdym miesiące...
arrow
Mam kilka koncepcji nowego opakowania do produktu. Który wybrać?
calendar 22.11.2017
category badania marketingowe
Mam kilka koncepcji nowego opakowania do produktu. Który wybrać?
Opakowania to jeden z elementów, na które zwraca się uwagę podczas wyboru produktu przy półce sklep...
arrow
Chciałbym poznać rynek, na którym działam. Czy muszę badać wszystkich konsumentów?
calendar 22.11.2017
category badania rynku
Chciałbym poznać rynek, na którym działam. Czy muszę badać wszystkich konsumentów?
Wszyscy konsumenci, którzy wpisują się w grupę docelową oferowanego produktu/usługi i zostali zakwalifikowani jak...
arrow
Planujesz założyć aptekę internetową? Zidentyfikuj potrzeby klientów dotyczące User Experience
calendar 17.11.2017
category badania klientów
Planujesz założyć aptekę internetową? Zidentyfikuj potrzeby klientów dotyczące User Experience
Sklepy internetowe stanowią obecnie coraz popularniejszą formę sprzedaży - przemawia za tym m.in. prostota zawierania tr...
arrow
(FAQ)
Najczęściej zadawane pytania
Jakie są metody zbierania danych w badaniach marketingowych realizowanych przez BioStat®?

Najpopularniejsze metody zbierania danych przez BioStat® to ankiety online, telefoniczne, papierowe, wywiady indywidualne, grupowe, testy konsumenckie, czy badania na autorskiej platformie Badania-Opinii.pl.

Jakie są korzyści z przeprowadzania badania marketingowego dla firm?

Przeprowadzenie badania może przynieść firmie wiele korzyści, takich jak: lepsze zrozumienie potrzeb i preferencji klientów, identyfikacja nowych możliwości rynkowych, ocena efektywności działań marketingowych, wsparcie w podejmowaniu decyzji strategicznych oraz zwiększenie konkurencyjności na rynku.

Co wpływa na jakoś badania marketingowego?

Czynniki wpływające na jakość badania marketingowego to: precyzyjne sformułowanie celów i pytania badawczego, odpowiedni dobór próby, rzetelne i wiarygodne metody zbierania danych, profesjonalna analiza danych i interpretacja wyników.

English version
Badania ankietowe od 4 zł