Poradnik badacza:

Filtruj kategorie
Jak ocenić jakość naszej obsługi klienta? (część I)
calendar 19.02.2018
category badania klientów
Jak ocenić jakość naszej obsługi klienta? (część I)
Utrzymywanie wysokiej jakości świadczonych usług oraz odpowiedniego poziomu obsługi wpisuje się w bieżący katalog cel&oa...
arrow
Co to są persony i po co się je tworzy?
calendar 13.02.2018
category badania marketingowe
Co to są persony i po co się je tworzy?
W ramach utrzymania mocnej pozycji firmy na rynku konieczna jest dobra znajomość aktualnych i potencjalnych klient&...
arrow
Jak ustalić, które grupy konsumentów są dla nas istotne?
calendar 06.02.2018
category badania rynku
Jak ustalić, które grupy konsumentów są dla nas istotne?
Innowacyjność produktów i usług w dobie dzisiejszych działań konkurencyjnych nie pozwala budować trwałych przewag...
arrow
Jak ustalić cenę produktu/usługi?
calendar 30.01.2018
category badania rynku
Jak ustalić cenę produktu/usługi?
Wyznaczenie ceny dla oferowanego produktu/usługi jest jednym z najbardziej istotnych kroków w strategii firmy. Od...
arrow
Jak badać znajomość marki?
calendar 19.01.2018
category badania marki
Jak badać znajomość marki?
W mowie potocznej często używa się stwierdzeń typu „dobra marka”, „sprawdzona marka” czy „...
arrow
W jaki sposób zbadać skuteczność reklamy?
calendar 16.01.2018
category badania marketingowe
W jaki sposób zbadać skuteczność reklamy?
Podejmowane przez firmę akcje marketingowe stanowią jedną z podstawowych metod pozyskiwania nowych klientów, jak ...
arrow
Czy markowość ma znaczenie? O marce i jej elementach (cz. II)
calendar 10.01.2018
category badania marki
Czy markowość ma znaczenie? O marce i jej elementach (cz. II)
Niniejsze opracowanie stanowi swoistą kontynuację artykułu poświeconego teoretycznemu ujęciu marki i jej elementó...
arrow
Czy markowość ma znaczenie? O marce i jej elementach (cz. I)
calendar 09.01.2018
category badania marketingowe
Czy markowość ma znaczenie? O marce i jej elementach (cz. I)
Jednym z czynników, na który zwracają uwagę konsumenci podczas nabywania produktu jest jego marka - swoist...
arrow
Jak rozumieć motywację i satysfakcję klienta?
calendar 02.01.2018
category badania klientów
Jak rozumieć motywację i satysfakcję klienta?
Podstawą sukcesu każdej działalności jest oferowanie takich produktów i usług, które spełnią oczekiwania k...
arrow
Jak szybko i niedrogo poznać opinie konsumentów z całej Polski?
calendar 21.12.2017
category badania omnibus
Jak szybko i niedrogo poznać opinie konsumentów z całej Polski?
Znajomość opinii konsumentów na zadane tematy pozwala określić ich oczekiwania, zwyczaje i preferencje zakupowe, ...
arrow
(FAQ)
Najczęściej zadawane pytania
Jakie są metody zbierania danych w badaniach marketingowych realizowanych przez BioStat®?

Najpopularniejsze metody zbierania danych przez BioStat® to ankiety online, telefoniczne, papierowe, wywiady indywidualne, grupowe, testy konsumenckie, czy badania na autorskiej platformie Badania-Opinii.pl.

Jakie są korzyści z przeprowadzania badania marketingowego dla firm?

Przeprowadzenie badania może przynieść firmie wiele korzyści, takich jak: lepsze zrozumienie potrzeb i preferencji klientów, identyfikacja nowych możliwości rynkowych, ocena efektywności działań marketingowych, wsparcie w podejmowaniu decyzji strategicznych oraz zwiększenie konkurencyjności na rynku.

Co wpływa na jakoś badania marketingowego?

Czynniki wpływające na jakość badania marketingowego to: precyzyjne sformułowanie celów i pytania badawczego, odpowiedni dobór próby, rzetelne i wiarygodne metody zbierania danych, profesjonalna analiza danych i interpretacja wyników.

Polecane serwisy:
English version
Badania ankietowe od 4 zł