Poradnik badacza:
Jak ocenić jakość naszej obsługi klienta? (część I)
Utrzymywanie wysokiej jakości świadczonych usług oraz odpowiedniego poziomu obsługi wpisuje się w bieżący katalog cel&oa...
Co to są persony i po co się je tworzy?
W ramach utrzymania mocnej pozycji firmy na rynku konieczna jest dobra znajomość aktualnych i potencjalnych klient&...
Jak ustalić, które grupy konsumentów są dla nas istotne?
Innowacyjność produktów i usług w dobie dzisiejszych działań konkurencyjnych nie pozwala budować trwałych przewag...
Jak ustalić cenę produktu/usługi?
Wyznaczenie ceny dla oferowanego produktu/usługi jest jednym z najbardziej istotnych kroków w strategii firmy. Od...
Jak badać znajomość marki?
W mowie potocznej często używa się stwierdzeń typu „dobra marka”, „sprawdzona marka” czy „...
W jaki sposób zbadać skuteczność reklamy?
Podejmowane przez firmę akcje marketingowe stanowią jedną z podstawowych metod pozyskiwania nowych klientów, jak ...
Czy markowość ma znaczenie? O marce i jej elementach (cz. II)
Niniejsze opracowanie stanowi swoistą kontynuację artykułu poświeconego teoretycznemu ujęciu marki i jej elementó...
Czy markowość ma znaczenie? O marce i jej elementach (cz. I)
Jednym z czynników, na który zwracają uwagę konsumenci podczas nabywania produktu jest jego marka - swoist...
Jak rozumieć motywację i satysfakcję klienta?
Podstawą sukcesu każdej działalności jest oferowanie takich produktów i usług, które spełnią oczekiwania k...
Jak szybko i niedrogo poznać opinie konsumentów z całej Polski?
Znajomość opinii konsumentów na zadane tematy pozwala określić ich oczekiwania, zwyczaje i preferencje zakupowe, ...