Poradnik badacza:

Jak ocenić jakość naszej obsługi klienta? (część II)
Utrzymywanie wysokiej jakości świadczonych usług oraz odpowiedniego poziomu obsługi wymaga wiedzy, jak można aspekty te ...

Jak ocenić jakość naszej obsługi klienta? (część I)
Utrzymywanie wysokiej jakości świadczonych usług oraz odpowiedniego poziomu obsługi wpisuje się w bieżący katalog cel&oa...

Co to są persony i po co się je tworzy?
W ramach utrzymania mocnej pozycji firmy na rynku konieczna jest dobra znajomość aktualnych i potencjalnych klient&...

Jak ustalić, które grupy konsumentów są dla nas istotne?
Innowacyjność produktów i usług w dobie dzisiejszych działań konkurencyjnych nie pozwala budować trwałych przewag...

Jak ustalić cenę produktu/usługi?
Wyznaczenie ceny dla oferowanego produktu/usługi jest jednym z najbardziej istotnych kroków w strategii firmy. Od...

Jak badać znajomość marki?
W mowie potocznej często używa się stwierdzeń typu „dobra marka”, „sprawdzona marka” czy „...

W jaki sposób zbadać skuteczność reklamy?
Podejmowane przez firmę akcje marketingowe stanowią jedną z podstawowych metod pozyskiwania nowych klientów, jak ...

Czy markowość ma znaczenie? O marce i jej elementach (cz. II)
Niniejsze opracowanie stanowi swoistą kontynuację artykułu poświeconego teoretycznemu ujęciu marki i jej elementó...

Czy markowość ma znaczenie? O marce i jej elementach (cz. I)
Jednym z czynników, na który zwracają uwagę konsumenci podczas nabywania produktu jest jego marka - swoist...

Jak rozumieć motywację i satysfakcję klienta?
Podstawą sukcesu każdej działalności jest oferowanie takich produktów i usług, które spełnią oczekiwania k...