Poradnik badacza:
Czy markowość ma znaczenie? O marce i jej elementach (cz. I)
Jednym z czynników, na który zwracają uwagę konsumenci podczas nabywania produktu jest jego marka - swoist...
Jak rozumieć motywację i satysfakcję klienta?
Podstawą sukcesu każdej działalności jest oferowanie takich produktów i usług, które spełnią oczekiwania k...
Jak szybko i niedrogo poznać opinie konsumentów z całej Polski?
Znajomość opinii konsumentów na zadane tematy pozwala określić ich oczekiwania, zwyczaje i preferencje zakupowe, ...
Co zrobić, aby klient zauważył nasz produkt?
Starając się utrzymać dobrą pozycję na rynku nie wystarczy wykonywać tylko regularnie badania rynku bądź badania satysfa...
Korzyści płynące z realizacji badań satysfakcji klientów oraz sposób ich realizacji
Nie jesteś zadowolony z wyników finansowych osiąganych przez Twoją firmę? Odnosisz wrażenie, że z każdym miesiące...
Mam kilka koncepcji nowego opakowania do produktu. Który wybrać?
Opakowania to jeden z elementów, na które zwraca się uwagę podczas wyboru produktu przy półce sklep...
Chciałbym poznać rynek, na którym działam. Czy muszę badać wszystkich konsumentów?
Wszyscy konsumenci, którzy wpisują się w grupę docelową oferowanego produktu/usługi i zostali zakwalifikowani jak...
Planujesz założyć aptekę internetową? Zidentyfikuj potrzeby klientów dotyczące User Experience
Sklepy internetowe stanowią obecnie coraz popularniejszą formę sprzedaży - przemawia za tym m.in. prostota zawierania tr...
Czy zmniejszenie ceny leku zwiększy sprzedaż?
Zwracając uwagę na rozwijający się rynek, a więc także patrząc na dynamiczne zmiany, które na nim zachodzą ujawni...
Wizerunek Marki - czyli w jaki sposób dowiedzieć się jakie Klienci mają skojarzenia z moją marką?
Marka ma na celu wyróżnić firmę i skłonić konsumenta do zwrócenia uwagi na proponowane produkty. W zagadni...