Jakiej komunikacji marketingowej chcą Polacy?

Data przeprowadzenia badania:
2019-02-06

Próba badawcza:
Ogólnopolska, N = 995

Dostępne formaty:


Dr Monika Jaremków
Monika Jaremków, PhD
Dyrektor ds. badań
e-mail: badania@biostat.com.pl
Tel.: +48 534 702 007
Opiekun naukowy

 

Jesteśmy gotowi na dojrzałe relacje. Potrafimy zdradzić markom numer telefonu oraz wpuścić je do swoich mediów społecznościowych. W zamian chcemy być traktowani serio, dostawać spersonalizowane oferty, nie spam. Raport “Komunikacja Marki - Oczekiwania Konsumenta” podpowiada firmom, czego powinny jak najszybciej nauczyć się o swoich klientach.

 

 

 

 

Nowy raport za 2018 pokazuje, jak powinna wyglądać idealna komunikacja na linii marka - klient. O tym, czy nowe trendy w marketingu spełniają oczekiwania odbiorców, dowiadujemy się z badania konsumenckiego SMSAPI przeprowadzonego przez Agencję Badawczą BioStat. Tysiąc polskich respondentów wzięło udział w badaniu komunikacji marki i opowiedziało o swoich doświadczeniach i podzieliło się preferencjami co do sposobów, jakimi chcą prowadzić dialog z firmami.

Najczęściej zadawane pytania
(FAQ)
Jakie metody są wykorzystywane w badaniu komunikacji marki?

Badania komunikacji marki wykorzystują różne metody, w tym analizę treści reklam i komunikatów, badania świadomości marki i rozpoznawalności, badania reakcji, czy odbioru komunikacji przez konsumentów.

W czym badania komunikacji marki mogą wspomóc firmę?

Takie badania pozwalają monitorować skuteczność i efektywność działań marketingowych, identyfikować obszary do poprawy, lepiej zrozumieć preferencje i oczekiwania odbiorców.

Jakie są najważniejsze czynniki wpływające na skuteczność komunikacji marki w obecnych czasach?

Kluczowe czynniki wpływające na skuteczność komunikacji marki to personalizacja przekazu, interaktywność, dostosowanie do różnych kanałów komunikacyjnych, możliwość szybkiego reagowania na opinie klientów oraz tworzenie autentycznego i wartościowego treści.

English version
Badania ankietowe od 4 zł