Badania opinii klientów

badania klientów

Jeśli chcesz zachować konkurencyjność na rynku, stoisz przed koniecznością podjęcia działań w celu zapewnienia oraz utrzymania wysokiej satysfakcji Twoich Klientów. Nie będzie to jednak możliwe, jeżeli nie zadbasz o systematyczne pozyskiwanie ich opinii zwłaszcza na temat:

 

  •  oferowanych przez Ciebie produktów lub usług,
  • jakości obsługi tradycyjnej (w placówkach), elektronicznej i telefonicznej,
  • świadomości i wizerunku marki.

 

Badanie satysfakcji klientów pozwoli Ci zapobiec ryzyku ich odejścia do konkurencji, a co za tym idzie spadku osiąganych zysków ze sprzedaży. Będziesz w stanie na bieżąco wdrażać konieczne zmiany w celu kreowania lojalności Klientów. Ich opinia jest niemalże na wagę złota, a my wiemy w jaki sposób ją monitorować. Potrzebne jest dokonywanie systematycznych badań ankietowych, co pozwoli w porę dostrzec obszary wymagające usprawnień.

 

Narzędzie do badania opinii Klienta

 

W naszej firmie badania opinii Klientów realizujemy m.in. posługując się w tym celu autorską aplikacją Cati-System. Jest to nowoczesne oprogramowanie, które nie wymaga instalacji na własnych serwerach – jego obsługa odbywa się z poziomu przeglądarki internetowej (tryb pracy w chmurze SaaS). Do najważniejszym cech systemu można zaliczyć:

 

  • prostotę obsługi – bez problemów zdołasz samodzielnie zaprojektować i uruchomić ankietę, a także zarządzać wynikami badania na każdym jego etapie. Jakiegokolwiek kłopotu z wypełnieniem ankiety nie będą mieli również Twoi Klienci,

  • możliwość szybkiej edycji – możesz dowolnie modyfikować strukturę każdego pytania ankiety, dodawać nowe opcje do formularza oraz elementy graficzne i audiowizualne,

  • skuteczne zabezpieczenia danych – system ankietyzacji elektronicznej może zostać zabezpieczony za pomocą jednorazowego hasła lub unikalnego loginu i hasła,

  • wielodostęp – masz możliwość dowolnego zdefiniowania poziomu uprawnień dla użytkowników – administratora, monitorów oraz uczestników badania,

  • automatyczne raporty – w każdym momencie badania możesz skorzystać z modułu generującego raport graficzny na podstawie zebranych danych. System jest także dostosowany do prowadzenia automatycznej analizy statystycznej,

  • moduł śledzenia postępów badania.

Najczęściej zadawane pytania
(FAQ)
Czy badania opinii klientów są bardzo kosztowne dla firmy?

Koszty badania opinii klientów zależą od wielu czynników, takich jak metoda badania, wielkość próby, czy zakres tematyczny badania. Jednakże korzyści z przeprowadzenia badania opinii klientów zazwyczaj przewyższają koszty, ponieważ umożliwiają poznanie potrzeb i preferencji klientów oraz zwiększenie ich zadowolenia.

Przez jakie etapy należy przejść, budując badania opinii klientów?

Etapy przeprowadzenia badania opinii klientów obejmują m.in. określenie celu badania, dobór odpowiedniej metody badania, opracowanie kwestionariusza, przeprowadzenie badania, analizę wyników oraz przygotowanie raportu z wynikami badania.

Czy samodzielne korzystanie z CATI-System jest trudne za pierwszym razem?

Korzystanie z aplikacji CATI-System może wymagać pewnej wiedzy technicznej, ale nie jest trudne, zwłaszcza dla osób, które mają doświadczenie w pracy z komputerami. Aplikacja CATI-System została zaprojektowana tak, aby była intuicyjna i łatwa w obsłudze. W razie problemów zawsze w gotowości jest pomoc techniczna.

English version
Badania ankietowe od 4 zł