Badania ankietowe

ankiety online

Oferta badawcza skierowana do klientów, którzy oczekują rozwoju firmy w swojej branży.  Rzetelne informacje pozyskane w oparciu o przeprowadzone przez ekspertów badania ankietowe pozwolą na dynamiczne wprowadzenie zmian związanych z marketingiem, sektorem HR oraz planami produkcyjnymi w Państwa przedsiębiorstwie.

Potrzeby konsumentów, preferencje wyborów marki, style życia klientów, preferencje zakupowe – te szerokie obszary zawierające w sobie niezliczoną ilość informacji mogą Państwo poznać, realizując badania ankietowe.

 

Doświadczony zespół profesjonalistów marki BioStat®

Grono specjalistów dysponujących zaawansowanymi narzędziami do uzyskiwania danych zapewnia szybką realizację i opracowanie wyników dzięki wystandaryzowanym metodom, jakie oferują badania ankietowe.

 

Doświadczeni paneliści – zróżnicowani pod względem płci; wieku; miejsca zamieszkania; wykształcenia oraz cech psychospołecznych; koordynatorzy badań oraz koderzy zapewnią wysoką jakość przeprowadzonych badań: marketingowych sektora FMCG, sondaży, badań społecznych, badań pracowników, branży medyczno-farmaceutycznej oraz ewaluacji projektów unijnych

 

Szybka realizacja badań

Proponujemy Państwu kilka typów narzędzi i technik badawczych, dzięki którym, nawet w ciągu 48h, przeprowadzimy cały proces badań:    

  • Studio do badań telefonicznych CATI służy do prowadzenia telefonicznych wywiadów kwestionariuszowych, a odpowiedzi na pytania są odnotowywane w naszym autorskim systemie komputerowym. 
  • CAPI, czyli rejestracja odpowiedzi ankietera będącego w terenie na urządzeniu mobilnym. Dzięki zaawansowanemu systemowi informacje są rejestrowane automatycznie.
  • CAWI będące internetową wersją badań ankietowych, polegających na wypełnianiu kwestionariusza ankiety za pomocą sieci.
  • Ankietowe badania panelowe dostępne poprzez autorski panel konsumencki Badanie-Opinii.pl,  pozwalające na szybkie pozyskiwanie informacji od klientów z grup docelowych na temat ich potrzeb i preferencji konsumenckich.

 

Element rozwoju

Realizacja badań razem z zespołem ekspertów BioStat®  pozwala na zdobycie informacji o opiniach klientów o własnych produktach i usługach. Dzięki badaniom ankietowym możliwe są:

  • Ocena ryzyka odejścia klienta od marki.
  • Określenie lojalności klienta wobec Państwa firmy.
  • Prognoza sprzedaży i utrzymania produktu/ usługi na rynku.
  • Analiza ryzyka kredytowego i niewypłacalności klienta.
  • Konstrukcja modeli ryzyka nadużyć (dla sektora bankowego).
  • Ocena skuteczności kampanii reklamowych i promocyjnych.
  • Poznanie świadomości klienta dotyczące marki.
  • Zbadanie opinii klientów na temat produktów i usług.

 

Zapraszamy do współpracy z najlepszymi specjalistami z dziedziny badań rynku i opinii w celu podjęcia działań na rzecz rozwoju Państwa firmy!

Najczęściej zadawane pytania
(FAQ)
Jakie korzyści można uzyskać, zlecając przeprowadzenie badań ankietowych w firmie?

Przeprowadzenie badań ankietowych pozwala na poznanie opinii i potrzeb respondentów. To umożliwia dostosowanie oferty do potrzeb rynkowych, poprawę jakości usług lub produktów, a także zwiększenie lojalności klientów i poprawę wizerunku firmy.

Czy badania ankietowe mają jakieś zalety?

Oczywiście. Zaletami badań ankietowych są:

  • łatwość i szybkość przeprowadzenia badania ankietowego,
  • duża liczba respondentów gotowych do wypełnienia badania,
  • możliwość uzyskania szczegółowych informacji z zakresu nas interesującego,
  • niskie koszty badania,
  • możliwość zapewnienia anonimowości respondentów.
Czy warto skorzystać z pomocy firmy zewnętrznej?

Korzystanie z firm zewnętrznych, takich jak BioStat® to lista korzyści, która ściśle związana jest z wysoką jakością, profesjonalizmem, niezależnością oraz najnowocześniejszymi rozwiązaniami. Taka lista, która stoi na firmą może przynieść tylko korzyści.

English version
Badania ankietowe od 4 zł