Badania opinii pacjentów

Badania opinii pacjentów

Realizowane przez nas badania opinii pacjentów pozostaje w zgodności z wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 28 października 2015 r. w sprawie standardów akredytacyjnych (Dz. U. z dnia 29 października 2015 r., poz. 67). Badania opinii są przeprowadzane na grupie pacjentów w kilka tygodni po odbytej hospitalizacji. Badania realizowane są z  wykorzystaniem odpowiedniej elektronicznej aplikacji.

Pomiar satysfakcji pacjenta prowadzony jest z uwzględnieniem następujących wymiarów:

  • Otwartość pracowników medycznych na emocjonalne potrzeby pacjentów;
  • Ocena jakości sprawowanej opieki;
  • Skuteczność terapii;
  • Efekty pod kątem eliminowania bólu;
  • Badanie rynku pod kątem satysfakcji pacjenta.

W ramach wariantu rozszerzonego realizujemy badania uwzględniające:

  • Ciągłość opieki;
  • Standardy oceny;
  • Standardy leczenia bólu;
  • Bezpieczeństwo opieki;
  • Jakość obsługi;
  • Przestrzeganie obowiązujących procedur, w tym kompletności dostarczanych informacji dotyczących  realizowanych badań medycznych lub zabiegów.
Copyrights
English version