Sondaże

Sondażowe badania marketingowe

Badania sondażowe realizowane przez firmę Biostat spełniają najwyższe standardy jakości, takie jak:

  • rzetelność doboru próby reprezentatywnej;
  • trafność doboru respondentów w próbach celowych;
  • prosta budowa kwestionariusza i zrozumiałość pytań z perspektywy respondenta;
  • logiczna poprawność kwestionariusza oraz zastosowanych w nim pytań, kafeterii i filtrów;
  • możliwość wnoszenia uwag do treści kwestionariusza przez Zamawiającego;
  • dostosowanie narzędzia do problemu badawczego i do typu respondenta;
  • krótki czas realizacji badania rynku;
  • zautomatyzowany proces kodowania danych;
  • wielopoziomowy systemem kontroli nad pracą ankieterów stacjonarnych i terenowych;
  • możliwość wnioskowania na temat populacji ogólnopolskiej, w tym – na temat poszczególnych populacji regionalnych i lokalnych.

Firma Biostat realizuje badania sondażowe w celu rozpoznania zachowań, potrzeb i opinii różnych kategorii i grup społecznych, zgodnie z profilem zainteresowań Klienta. Badania sondażowe realizowane są w formie badań terenowych, jak również z wykorzystaniem odpowiednich technik telefonicznych i internetowych. Firma Biostat dysponuje również własnym panelem badawczym, zróżnicowanym w zakresie sytuacji społeczno-demograficznej, lokalizacji i stylu życia.

Copyrights
English version